Bloggintresserade

torsdag 19 januari 2012

Bilder från Hästgalan 2012 på Rondo.

Är det Bröderna Rongedal? Nej det är jag och Edda!

 Viveka och Peter

Viveka och jag.

 Malin Löfgren får pris.

 Ann-Helen Johansson (Ina Scotts körsven i Prix d´Amérigue 1995 vinnare)
 Och Malin Löfgren (Sanitys tränare)
 Tomas Nilsson (Tränare Legolas) och Tomas Brolin (Fd Fotbollsspelare, VM-laget 1994 Brons)

 "Skitamatören" från Tranemo och Patrik Sjöberg (Fd Höjdhoppare)

 Malena Laslo sjunger.

Sveriges ende Astronaut Christer Fuglesang och jag på galan.
Jag bjöd upp honom på fiske. (Hans mamma kom från Östersund berättade han)

 Margareta Wallenius-Kleberg,  Menhammar Stuteri har tilldelades priset för Årets Uppfödarbragd 2011 i svensk travsport.

 Peter segersäker och han hade fog för det.

 Ogge (jag) lika segersäker,men ........

 Ett nöjt par.

 Tore Fyrand (Chef på Solvalla) Tony Ryttar (Reporter) samt Tomas Brolin  med sambo?

 Christer Fuglesang och Johnny Takter skall dela ut pris.

 Glada gänget.

 Edda och Tina Thörner (Kartläsare)

 Jocke Lövgren till höger (Brionis tränare och kusk, vinnare av Elitloppet 2011)

 Tommy och Edda och Anneli.

Inga kommentarer: