Bloggintresserade

måndag 14 december 2009

Ett besök på Jemtlands Fiskeverkstad!

Trophy Spoon

Trophy Spoon (Blackened)

Trophy Spoon(Purple-Flash)

Trophy Spoon (TS-Sverige-flash)

Patrik sitter och knåpar.

Idag har jag varit nere på Åke Falks marker och hämtat mig en Julgran, det snöade lite lätt när jag for dit.

Sen åkte jag vidare till Patrik på Jemtlands Fiskeverkstad i Skucku, där fick jag kaffe och kollade på en del av nästa års kollektion av Trophy Spoon som funkar ypperligt i Singö på storlaxarna där, samt en del annan smått och gott och snön bara fortsätter att vräka ner.
Roliga alster från Jemtlands Fiskeverkstad.

Peter och Kjell (Kjell är lite otydlig).

Sen for jag vidare till Brunflo Sport och Fiske och hälsade på Kjell och Peter och drack ännu mer kaffe, och snön bara fortsätter att vräka ner (över 2 dm).

Inga kommentarer: