Bloggintresserade

tisdag 18 maj 2010

Båten hemma igen efter vintern!

Idag var jag och hämtade hem "Pilar" våran båt som stått uppställd i ett varmförråd, jag monterade dit takluckan som fått nytt glas, samt en solcellsventilator som skall hålla hytten fräsch. En del jobb är kvar, ny plotter skall monteras samt fjärrkontroll till autopiloten men det är ingen brådska, jag räknar med Storsjö premiär kring den 5-6 Juni.

På måndag så åker jag ner till Singö för att fiska med PM-Fishing, bara Patrik och jag under Tis-Tors där sen tar vi upp båten och trailar till Nynäs och CVC-Laxcup och SM under fre-sönd där Micke också är med, sen tar vi upp och trailar till Singö igen där jag kommer att vara med på måndagen och sen på tisdag åka hem och jobba 2 veckor och sen är det en månads semester, jävligt skönt.

2 kommentarer:

Team Jögga sa...

Jag önskar dig riktigt skitfiske på singö samt under laxcupen då....

Ogge Oginder sa...

Tack ska du ha!

Såg att du lyckades bra på Betarn i helgen!